במוזיאון

יום שלישי, נובמבר 22nd, 2011

אבי ואני היינו אז חברים, והסקס בינינו היה בתחילתו, נשיקות, מציצות, מישושים, וכו'… שנינו היינו שנה ראשונה באוניברסיטה רצינו לנסוע למוזיאון בעיר הסמוכה, כל הדרך באוטובוס דיברנו על האוניברסיטה, לימודים, בחינות, מה עושים כי כל אחד גר לבד עדיין … סקס לוהט ביחד עדיין לא הכרנו ולא ידענו מה זה עד שבא הרגע שהגענו לאותו מוזיאון, אחד המקומות הכי אהובים עלינו, הלכנו והלכנו עד שהתעייפנו, מצאנו ספה באחת הפינות המרוחקות וישבנו לנו לנוח, לא היה אז אף אחד כולם עקפו אותנו נשארנו לבד דיברנו וצחקנו, פתאום אבי התחיל ללטף לי את הפנים ולנשק אותי הידיים שלו התחילו להיכנס מתחת לחולצה לציצים לפטמות והתחיל לנשק לי אותם, התחלתי להתרגש ולממש לו את המכנסיים ומתחת לתחתונים עד שהרגשתי שזה קשה, עומד לו, פתאום הוא הוריד לי את התחתונים כרעתי על ארבע, עם התחת החשוף שלי משך החצאית הקצרה שלי למעלה, פתח את מכנסיו וכרע מאחוריי, ודחף את הזין שלו, היינו צריכים לעשות את זה מאוד בשקט, או שאיש הביטחון היה יכול לבוא ולראות מה לעזאזל אנחנו עושים, הידיים שלו היו על הפטמות מושכות אותן והזין שלו בתוכי לא יכולתי לצרוח ולא לצעוק, היה ממש כיף אני הרגשתי כל הזמן שהוא בתוכי התחלתי לזוז קדימה, אחורה בלחש נמוך עוד תמשיך לדחוף עוד ועוד עד שאבי התיישב על הספה משך אותי אליו ודחף את הזין שלו לתוכי כשאני יושבת עליו מחבק אותי חזק ודוחף מעלה אותי מוריד אותי, סובב אותי שוב לספה ודחף שוב אותי לתוכי ושוב אחז לי בפטמות, הייתי שומעת אנשים שמסתובבים במוזיאון אך מזל שאף אחד לא ראה אותנו, אבל זה היה מה שעשה אותו כל כך מרתק. זה היה כל כך מהר ומרתק הוא דחף ודחף, ולשנינו זה בא, לא ביחד, אבל כמעט ביחד, הוציא את הזין שלו שפך על הטוסיק שלי ואז קמתי מהר מהספה, והתנגבתי עם התחתונים שלי ושמתי אותם בתוך התיק שלי, ואז סידרתי את החצאית , גם אבי את מכנסיו, והלכנו עוד סיבוב אחד קטן במוזיאון ובדרך חזרה באוטובוס כל הנסיעה התנשקנו ורצינו עוד אפילו באוטובוס אך לא היה נעים, עד שהגענו לדירה שלו שם לא היה אף אחד והמשכנו עם ההסרט אנו גרים ביחד מאז עד היום והסקס בינינו לוהט.